Feladat 4:

Próbálgasson, milyen hatások érhetők el egy vitrinben a tárgy forgatása, a megvilágítás iránya, a fény színe és a háttérszín változtatása által.

http://www.topschool.hu/3d-vitrin/

Vitrin megvilágítás szimuláció. (Kuttner Ádám animációja).

Az animáció kezelése:

  1. A fejre kattintással lehet a lámpákat bekapcsolni:

    1. nincs fény,

    2. fölülről három pontos (balról-középről-jobbról)

    3. alulról két pontos (középről-elölről)

  2. A szóköz (space) billentyű lenyomására forog/megáll a fej

  3. A háttérre kattintva cserélődik a háttérszín

  4. A bal oldali színes gömbökre kattintva a fényforrások színe változik

  5. A bal oldali számokra kattintva különböző szögekből egy pontról érkezik fény.