II. A célcsoport kiválasztása

Minden brief szerves része a kommunikációval megcélzott közönség pontos, rövid leírása. Általános ismérvek a célcsoport demográfiai (kor, nem, családi életciklus, munka típusa), geodemográfiai (geográfiai elhelyezkedés, környezet stb.) és pszchiográfiai (életstílus, attitűdök, kultúra stb.) jellemzői. Esetükben fontos mindazoknak a köre, akiket az infografika megszólít, van-e a grafika témájához kapcsolódó végzettségük, ismeretük, a kutatás melyik része érdekelheti őket, milyen vizuális és verbális nyelven lehet velük kommunikálni, mi az, ami tabunak minősül velük szemben.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

A példamegbízásban

A példamegbízás célcsoportja

elsődleges célcsoport:

másodlagos célcsoport:

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII